Wykładowcy
z branży

… którzy znają ten biznes „od podszewki”

Do współpracy w prowadzeniu zajęć zaprosiliśmy reprezentantów branży, którzy na co dzień „robią w socialach” ;)
W trakcie studiów poznasz więc internetowych twórców, influencerów i specjalistów z agencji marketingowych, którzy podzielą się z Tobą doświadczeniami i praktyczną wiedzą z codziennej pracy.
Udzielą cennych wskazówek na temat tego, w jaki sposób i w jakim kierunku możesz wykorzystasz swój potencjał oraz zainteresowania w branży marketingu cyfrowego.

Wybrane zagadnienia i przedmioty,
które znajdziesz w programie studiów:

  • Istota i cele budowania marki osobistej
  • Proces budowania wizerunku w sieci
  • Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu
  • Design thinking – trening twórczości
  • Strategie i techniki zwiększania zasięgów
  • Emisja głosu
  • Tworzenie podcastów
  • Architektura trendów: rozpowszechnianie trendów, kanały komunikacji
  • Autorskie prawa osobiste
  • „Inteligencja finansowa” – czynniki odpowiedzialne za tworzenie bogactwa
  • Planowanie kampanii z influencerami
  • Typologia mediów społecznościowych
  • Segmentacja marketingowa i strategie wielokanałowe
  • Przekształcenie celu produktu: pokolenie X, Y i Z
  • Marketing sensoryczny i digitalizacja
  • Budżet i optymalizacja kampanii cyfrowych
  • Fotografia medialna i postprodukcja
  • Pozycjonowanie a SEO
  • Budowanie planu w strategii działań marketingowych
  • Content plan i narzędzia do planowania i publikacji postów w social mediach
  • Creative writing i copywriting