- Kreuje markę osobistą i zarabia na promowaniu swoich pasji, zainteresowań i działalności w internecie.
- Prowadzi zintegrowaną działalność w przestrzeni internetowej – z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych kanałów komunikacji.
- Utrzymuje długofalowe relacje biznesowe z reklamodawcami i markami współpracującymi.
- Korzysta z profesjonalnych narzędzi do analityki internetowej, by monitorować efekty swoich działań i finanse.
Kim są absolwenci
kierunku?
- Odpowiada za komunikację marek i firm z klientem za pośrednictwem mediów społecznościowych.
- Potrafi zarządzać mediami społecznościowymi marki lub firmy, zgodnie z ustaloną z klientem strategią promocyjną i finansową.
- Planuje i tworzy content w różnych formach i formatach.
- Prowadzi kampanie marketingowe w oparciu o cele budżetowe i analizuje efekty działań przy pomocy narzędzi do monitorowania działalności w social mediach.
- Profesjonalnie promuje produkty, marki i usługi w mediach cyfrowych.
- Planuje treści w oparciu o znajomość zasad SEO, trendów, potrzeb użytkowników i celów biznesowych.
- Potrafi kreować treści w formie graficznej, tekstowej, audiowizualnej i prezentować je w internecie.
- Dba o spójność komunikacji i wizerunku marki.
Gdzie
znajdziesz
pracę?
W dzisiejszym świecie profesjonalistów w tej dziedzinie potrzebuje niemal każda branża i firma.
Własny biznes
Możesz prowadzić swoją działalność jako influencer, freelancer lub
właściciel
agencji
digital marketingu, a także rozwijać dowolny biznes na rynku e-commerce.
Działy social media marketingu, promocji, PR, kreatywne
Możesz pracować w wewnętrznych działach związanych z marketingiem
cyfrowym w firmach, korporacjach i instytucjach o różnych profilach.
Agencje marketingowe i social media, domy mediowe, media
Znajdziesz zatrudnienie w firmach profesjonalnie obsługujących
prowadzenie
social
mediów
i prowadzących zintegrowane działania z zakresu marketingu cyfrowego dla
firm i
marek z
całego świata.